Every day is a new opportunity
to change anything.


23/1

Snart är denna onsdag över i livet, blev väckt av pappa runt 9 men låg kvar och drog mig till halv 11 ungefär. Hade kafferep med mig själv innan det var dags att ta tag i lite jobb, disken blev jag av med först och sedan gick jag ut och högg ved och bar in så ikväll behöver vi inte frysa. Pappa kom hem tidigt idag, så nu har vi haft kafferep och surrat massa och delat skratt, åh. vad jag älskar min fina lilla papi! 
 
Just nu sitter jag i och lyssnar på Medina och kikar runt lite, går fortfarande i min pyjamas.. På landet får man gå runt och se ut som ett slusk, de är nog de bästa med att vara hos pappa! Morgonfrippa hela dagarna och pyjamas. Vad kvällen erbjuder återstår och ser, jag måste ta tag i rummet och packa ihop det.. Men alla dessa saker, jag är 22 år men hur lyckas jag samla på mig så satans mycket?! ... SJUKT! Men måste man så måste man, på fredag går flyttlasset från Härnösand till Sundsvall och då är det även bara 1 vecka tills jag får packa upp alla mina saker i MITT EGET HEM! - en sån jävla lycka. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback