Every day is a new opportunity
to change anything.


18/1

Gav mig fan på att jag skulle somna igår, och jag som aaaaaaldrig ser på skräck film så slog jag på en.. då var jag ju tvungen att blunda, och efter mycket om och men så somnade jag runt halv fem ;) bra gjort ändå! Blev väckt vid 11 för kaffe och frulle, nu chillar jag i sängen med lite Medina och har nästan precis duschat och har även hunnit packa väskan. Om en stund tänkte jag he lite färg i ansiktet och hoppas på att jag kanske ser lite finare ut. 
 
Helgen tillbringar jag med fina grabbar, bara en massa mys! Glida runt i mjukis kläder och bara mååå.. Annars så, Ja. gör jag inte så mycket! Plocka ihop på rummet kanske jag ska göra så slipper jag det på söndag när jag kommer hem.
 
OCH JA, för er som ville veta.. så många gånger som jag har sagt att jag måste köpa vinter skor, eller bråddar.... Ännu en vurpa igår, men hur lyckas man landa på munnen? Ja jag vet inte alls, men jag brukar ju lyckas med det mesta. Nej nu är det dags att sminka mitt face. Återkommer under helgen. Peace
 
 
 


Micke

Och jag saknar dig hjärtat!!!

2013-01-18 / 13:41:36
BLOGG: http://blogg.improveme.se/mickenilson/
Micke

Och jag saknar dig hjärtat!!!

2013-01-18 / 13:41:36
BLOGG: http://blogg.improveme.se/mickenilson/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback