Every day is a new opportunity
to change anything.


16/1

Är ni redo för ett lite gladare inlägg än det som blev inatt? Ja men vad bra. Inte för att jag har något vettigt att skriva men det finns alltid nån nyfiken jävel som vill veta lite. Somnade sju imorse och vaknade vid 14 idag, så det blev inget IKEA med mamma som var planerat. Klev upp och gjorde mig ordning och skuttade vidare till dagis för att hämta Zebbe och Wille, vi fikade lite äppelpaj som blev kvar från igår när vi kom hem. Sen dess har dom varit på sitt rum och lekt och tittat på film, för en stund sen tryckte vi i oss en middag som fick bestå av korv och makkisar, Wille bestämde. Och jag sa JA, min favorit mat! Nu leker dom på sitt rum igen och jag dricker lite kaffe, tänkte slänga dom i ett bad om ett tag så somnar dom nog gött sen. 
 
Ger fan i att sova själv inatt, när mamma Lojz är hemma så åker jag vidare till Yvonne. Denna natt som var, var fan den värsta på länge. Så nepp, inatt har jag beställt sov sällskap av Yvonne. Hon har inget val heller ;) Imorgon väntas ännu en Zebbe och Wille dag, och jag äääääääälskar det! Nej nu är det dags för en rök. Återkommer. Peace
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback