Every day is a new opportunity
to change anything.


15/1

Dagarna med Emelie är nu över, om ca en timme åker hon hem mot Östersund igen. frågan är hur jag ska klara mig själv dessa två veckor.. Denna vecka tillbringar jag med fina grabbar så den kommer gå hur bra som helst. Och för er som undrar vad vi har gjort dessa veckor Em har varit här orkar jag inte berätta. Idag skulle vi kliva upp med tuppen för att åka ner på stan men vi är inte riktig vän med tuppen ännu så vi tog en sovmorgon men hann med stan ändå. Nu chillar vi i varsin säng, ska alldeles strax klä på mig och trava bort mot dagis och hämta mina fina grabbar som jag ska tillbringa alla kvällar i veckan med. Kanske slänger in ett inlägg senare ikväll, det märks. Peace
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback