Every day is a new opportunity
to change anything.


7/2

Får väl dela med mig ett inlägg om mitt lilla liv som jag glider igenom med tygskor. Idag ringde klockan sex, morgon kaffe och frulle innan jag travade mot bussen och vidare till jobbet. Idag skulle jag kunna döda för att få sova en heeeeeeel jävla dag, fattar inte hur man kan vara så trött? Sinnes. Idag efter jobbet fick Micke komma och hämta mig eftersom bussarna från Granloholm var inställda.. Vi plockade upp Visse och hamnade hos mig för lite kaffehäng, mina fina älskade saknade pojkar var också med. Zebbe och Wille. När dom åkte hemåt så gick jag och Emelie på ICA för att panta, där efter gick vi hem och åt mat. Nu sitter jag med datorn i knät och Emelie ligger på soffan och ser på nån serie på sin dator. 
 
Jag som hade tänkt gått en promenad ikväll, men orkar jag? En varm dusch och lägga sig tidigt låter som en bättre idé... Charlie måste ut innan läggdags iaf, jag kanske inte har nämnt att vi har kidnappat Charlie från Micke och Lojz. En grabb i min lya är inte fel. Nu fick jag en tanke på att rycka upp mig, stoppa in musik i öronen och gå en promenad, ska bara skrapa ihop lite ork först. Vi hörs när vi hörs. PUSS!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback