Every day is a new opportunity
to change anything.


28/2

Ännu ett tag sen jag skrev något, inte för att det händer så mycket i mitt liv men har inte haft tillgång till dator eller så har blogg lusten varit borta. I söndags bosatte jag mig hos Yvonne iaf, till tisdag då det var dags att röra sig mot staden som man växte upp i Härnösand, hamnade hos Angelica när jag kom fram. Kvällen bestod av en Johan Falk film och massa gotta sen somnade jag gott i Angelicas säng kan jag säga, och jag fick turen med mig att få sova lite längre på onsdag morgon innan det var dags för massa ärenden. Jag blev även bjuden på middag hos syrran då, och umgicks med Angelica på kvällen och övernattade hos Mari. Imorse var jag nästan uppe med tuppen, efter ärenden så hämtade Angelica upp mig för en tripp till Gävle för att lämna Hugo och Victor. 
 
Resan gick hur bra som helst, musik och allsång i bilen, bestämde mig för att stanna en natt hos pappa så här sitter jag med musik i öronen efter ha varit på kalas och firat grannen, tårta och kaffe satt fint som kvällsfika i kaggen. Just nu tänkte jag sätta mig och skriva ihop en dikt till lilla Emelina som ska döpas på lördag, hoppas mamma Camilla blir glad. Imorgon ska jag städa huset åt pappa, enbart för att jag är så jävla snäll och för att pappa förtjänar att komma hem till ett rent hus, min fina älskade pappa. Nej nu är det dags att springa upp för trappen och in på rummet och lägga in ved så jag får somna i ett varmt rum ikväll. Återkommer! 
 
Och grattis till min älskade vän Yvonne som fyllde år igår, hoppas du hade en bra dag.
jag älskar dig.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback