Every day is a new opportunity
to change anything.


24/2

Hallå där! Nu har det blivit lite skrivande igen, dagarna rullar på. I veckan har Angelica varit här, mycket trevligt! I fredags blev det utgång, och igår kom lillan och Ante hit. Ante åkte på polar så jag, Angelica, Lina och Ruda slappade i soffan framför tvn och massa gotta, en härlig lördag med andra ord! Idag åkte Angelica hem, vilket suger... Ante åkte hem vid halv fem men Lina är kvar, vi har bara haft en slapp söndag som man får ha när det är söndag. Jag har även packat väskan och tänkte fly från lägenheten, befinner mig i Sundsvall till tisdag men i ett annat områder, skönt och komma hemifrån lite! På tisdag flyr jag från staden. 
 
För en stund sen tröck vi i oss middag, den fick bestå av resterna från igår, hemmagjorda biffar, potatismos och brunsås. Satt riktigt fint! Disken är diskad så nu väntar vi bara på bilen som ska plocka upp mig och Lina, lillan ska hemåt och jag ska vidare. Nu ska jag glida vidare med musiken i högtalarna, (OCH ja Anders, jag ska blogga meeeeeeeer. :D) 
 
Återkommer. Puss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback