Every day is a new opportunity
to change anything.


13/2

Halva veckan har gått och jag får be om ursäkt för att jag har varit dålig på att skriva, vet ju en som läser dagligen. Anders ;D .. Veckan har jag tillbringat med massa ärenden, i måndags var jag förbi polisen, försäkringskassan och träffade mamma en sväng. Igår fick vi besök av saknade grabbar, Zebbe och Wille samt mamma Lojz :) Vi hade kaffehäng och pratade massa skit. Jag och Emelie blev bjuden på middag, så vi hängde med dom hem till Nacksta och åt mat så det stod härliga till. Kvällen avslutade vi med kaffe och vi snodde med oss Wille hem övernatten :) 
 
När vi kom hem så glassade vi till det med vaniljglass och varma hallon, eftersom vi inte fick någon semla. Innan läggdags blev det ett bad och film. Vaknade runt halv 9 då Wille tyckte att det var dags att kliva upp, lite film mys innan frukost. Nu har vi precis ätit lunch och väntar på att Visse ska höra av sig som vi bad bjuda på bullar och kaffe :D  Ikväll tänker jag bara ta det lugnt, gå en promenad med Charlie som vi också kidnappade igår. 
 
Återkommer. Puss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback