Every day is a new opportunity
to change anything.


svar

Kan du inte berätta lite om dig själv? du verkar vara en party prinsessa och festar väldigt ofta, men samtidigt sköter du ditt jobb, lever du två roller? Ett barn och vuxen. 
 
Svar: haha två roller vet jag inte riktigt om jag lever, men jag sköter mitt jobb och försöker visa att jag kan ta ansvar även om jag festar väldigt mycket, jag är absolut inte tvingad till att festa varje helg som det kanske har blivit den senaste tiden, men mina vänner är lite som mig, gillar äventyr, spontana saker, festa och ha roligt. Jag skulle självklart kunna sitta hemma en helg med en chips skål på kaggen och bara se film, men jag är en sådan människa som måste ha något som händer hela tiden, måste göra något hela tiden, lugna saker som lite mer roliga saker. Sån är jag bara, gillar när det händer saker helt enkelt. Sen får ju folk ta mig som dom vill, sån här är jag :) Jag vill leva mitt liv fullt ut, göra alla roliga saker och "leka" av mig innan jag tänker binda mig till någon familj osv. Men att jag är inte två roller, ett barn och vuxen kan jag inte riktigt påstå. Jag är jag!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback