Every day is a new opportunity
to change anything.


Det som kommer ur hjärnan

Länge sen jag hade en sådan familjehelg så att säga. Igår kväll bestod av barnvakt åt Evve och Theo, ikväll har vi varit hos världens bästa Pia och firat hennes födelsedag och sedan blev det vin och kortspel hemma vid köksbordet. Två underbara kvällar må jag säga! Imorgon kommer Mari och Jonas hit, så som jag läääääääängtat!!!! Vi ska åka ut till bredsand och och ha lillajulafton med lillsyrran och en del av hennes fosterfamilj, ska bli så himla mysigt! 
 
På måndag åker jag ÄNTLIGEN hem till pappa igen, fan vad jag saknar honom!!!!!!!! Älskade pappa. Ska bli skönt att få rå om lilla familjen igen, <3 Just nu sitter jag med musik i öronen och funderar på att försöka se nån film och sedan sova så man är pigg imorgon. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback