Every day is a new opportunity
to change anything.


dags att släppa ett år bakom sig.

SLUT PÅ 2013

- gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? Jajamensan.

- dog någon som stod dig nära? Nej, och tack för detr.

- vilka länder besökte du? Danmark, Tyskland.

- är det något du saknar 2013 som du vill ha 2014? En lägenhet.

- vilka datum från 2013 kommer du alltid att minnas? det är så otroligt många

- största misstaget? jag har inte en aning

- har du varit sjuk eller skadat dig? Ja.

- bästa köpet? Oj, ja jag vet inte alls jag. 

- vad spenderade du mest pengar på? cigaretter, alkohol och shopping.

- gjorde någonting dig riktigt glad? Mina fina vänner och min familj.

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2013? Medina - beslema, 

- är du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Upp och ner, 

- vad önskar du att du gjort mer? Spenderat mindre pengar på onödiga saker.

- vad önskar du att du att du gjort mindre? Ingenting, man gör aldrig något för mycket.

- hur tillbringade du din midsommarafton? Hos syrran, med Emelie, Joel, Malin, Pålle, barnen osv.

- har du druckit alkohol i år? ja

- har du vart stupfull? ja 

- har du sett någon varit full? Ja de också.

- blev du kär i år? ja 

- hur många förhållanden? Ingen.

- favoritprogram i sommar? Oj, jag ser aldrig på tv så jag har ingen aning.

- bästa boken du läste i år? inte en aning

- största musikaliska upptäckten? Mange Hellberg

- något du önskade och fick? Jag har fått så mycket saker och är lika glad för alla.

- något du önskade dig men inte fick? Nej


- finns det något som skulle gjort 2013 bättre? ja, självklart

- hur skulle du beskriva din stil 2013? min alldeles egna stil, 

- vad fick dig att må bra? mina vänner och familj

- vem saknade du? Karolin.

- fått någon ny vän? självklart

- årets besvikelse? att en del människor förändrades till monster.

- årets bästa? mina vänner, familjen

- årets tältning? ingen alls

- vad gjorde du på din födelsedag 2013? Kalas hemma, sen bjöd Joel ut mig på middag och bio.

- sammanfatta 2013! allting händer utav en anledning



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback