Every day is a new opportunity
to change anything.


9/12

Här sitter jag nere på rummet mätt och belåten med en kopp kaffe och lyssnar på mys musik. En ny vecka har börjat och jag tillbringade hela min dag på jobbet med fina barn. Att få komma innan för dörrarna där, när man möts av kramar och ett "heeeej Anna" och sedan så skutta därifrån med ett leende på läpparna, jag säger bara.. Vilken känsla! JAG ÄLSKAR MITT JOBB. 
 
Helgen tillbringade jag hos pappa, Mari och lilla Jonas kom till pappa på lördagen också, som jag saknat dom! Så det var himla mysigt att få rå om dom, vi myste mest bara på och hjälpte pappa med veden oså. Ikväll tänkte jag ta tag i städningen på mitt rum och bädda rent så kommer jag somna som en prinsessa ikväll. 
 
Nu ska jag fortsätta läsa bloggar och mysa på. Puss!
 
"Jag drar täcket över huvudet och använder orden: Jag bryr mig inte."



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback