Every day is a new opportunity
to change anything.


4/12

Känns som jag har haft den sämsta dagen på väldigt länge idag, med noll sömn inatt eftersom mina leder bestämde sig för att vara världens ovän med mig... Idag stannade jag hemma från jobbet, kunde verkligen inte ta mig tid när man inte kan jobba fullt ut. Jag har proppat i mig massa värktabletter hela dagen och sängen har varit min bästa vän, äntligen mår jag bättre och kroppen är nästan vän med mig igen, så imorgon blir det jobb! 
 
Just nu ligger jag ner bäddad under täcket med massor av tända ljus på rummet, och självklart får mys musik spelas i öronen. Sånt där man får göra när man är lite små deppig och haft en dålig dag, bara rå om sig själv. För övrigt längtar jag till helgen också, då packar jag väskan och åker hem till pappa över helgen. Så länge sen jag var där nu och jag saknar honom så himla mycket, ska även försöka hinna med en sväng in till stan och hälsa på farmor som jag inte har träffat på 3 månader nästan... :( och självklart SKA jag hinna med att träffa syster och lilla Jonas. Annars ska jag bara mysa på med papi. 
 
Nej nu ska jag kika vidare, kanske hittar någon rolig blogg och läsa. Hörs!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback