Every day is a new opportunity
to change anything.


3/12

En ny vecka och nya möjligheter har börjat, och jag har börjat jobba dagligen, happy girl! Igår när jag kom hem från jobbet låg jag i sängen bara, helt slut... Idag har jag jobbat, när jag kom hem var middagen klar så jag mumsade lite middag och nu sitter jag nere på rummet och ska  nog ta en varm och skön dusch om ett tag.. Ikväll ska jag bara chilla hemma, helt slut efter jobbet så orkar inte göra ett skit. 
 
Helgen bestod av alkohol, lite kaos, skratt och trevligheter. Där har min helg! Får be om ursäkt att jag är sämst på att blogga nu för tiden, men känner att jag inte har så mycket att berätta längre. Jag jobbar, chillar hemma, sover, äter, vaknar, jobbar. Försöker få tid till att umgås med vänner. Mitt liv just nu! Har jag blivit vuxen? 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback