Every day is a new opportunity
to change anything.


20/12

Litet uppehåll då blogglusten har varit totalt borta, men såhär på en fredag eftermiddag så får jag slänga in ett par ord. Veckan har bestått av jobb, annars har jag bara degat hemma tillsammans med min förbannade magkatarr som inte verkar vilja som jag vill riktigt. Idag jobbade jag sista dagen inför jul-lov, så många julkramar man fick av alla fina kollegor och alla barn, dom kommer jag leva länge på! 
 
Idag hade jag stängning, travade hemåt och åt middag och väntar nu på skjuts till Granloholm där jag tänker spendera min fredagkväll tillsammans fina små barn, Evelina och Theo. Alldeles perfekt fredagsmys! Imorgon ska jag sovaaaaaaaa så länge som jag bara kan, samla krafter så man orkar med all julklapps handling. För övrigt så längtar jag tills på måndag, då jag får åka hem till pappa igen och fira julen med min fina Härnösands familj. 
 
Nej nu ska jag dra på mig myskläderna.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback