Every day is a new opportunity
to change anything.


17/12

Låååång sovmorgon hade jag idag innan det var dags att trava till jobbet, då My var hemma från dagis idag så passade jag på att ha mysmorgon med henne, god lunch och massa skratt innan man fick ta på sig skorna och vara med underbara ungar. Idag var det min tur att stänga hela förskolan för första gången, gick ju hur galant som helst! 
 
Slängde i mig en enkel och god middag som syrran hade lagat, och hon hade även bakat bullar. Inte alls dåligt att komma hem till en klar middag och nybakta bullar. Jag gillar att vara inneboende! Ikväll har jag bara tagit det lugnt, kollat på några avsnitt av PH och degat i sängen, imorgon är det jobb igen så ska alldeles strax slå igen mina ögon och försöka sova. 
 
Återkommer!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback