Every day is a new opportunity
to change anything.


14/12

Skön fredagkväll med chips film och kroppen under filten. Idag mår man som en stjärna och är taggad för Patriks födelsedagsfest, jag är säker på att det kommer bli en grym kväll och att han blir glad för presenterna han får :) men den ungen är så tacksam över allt så det tror jag nog. Idag har jag degat i sängen framför skilda världar, tänkte snart ta en dusch och börja fixa mig lite smått, en liten middag måste magen få också! Jag vill också tacka Emelie som fixade om min blogg lite, tyckte de var dags att göra om den, tack och bock min kära vän! 
 
jag har inget vettigt och säga i detta inlägg egentligen. Hörs.


Ikväll är det din kväll, din födelsedagsfest.
Jag älskar dig, världens finaste bror.
du o jag.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback