Every day is a new opportunity
to change anything.


tidfördriv en onsdag kväll

FRÅGOR
Ditt fulständiga namn; Anna Katarina Sundin Theng
En hemlighet du nu tänker berätta: har ingen hemlighet
Någonting du vill att alla ska veta: att jag är bäst?
En vän du älskar: Emelie, Yvonne och Lojz.
Någonting du vill ändra i världen: att en del förstod mer.
En dag du alltid kommer minnas: nyår 07/08.
Någonting du ser fram i mot: sommaren

En vän som vet mest om dig: Mia och Camilla
betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det: Familjen och mina vänner.¨

 

ÄRLIGHET


Har du rökt: jag är rökare
har du sagt hora till en lärare: nej
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: ja
Tar du droger: nepp
Har du svikit någon: yes
Har du tänkt tanken att mörda någon: nej

FRAMTID

Vill du ha barn: ja.
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium: jag har gått ut skolan
Vill du gifta dig, och med vem: tror faktiskt inte att jag vill det. 
Finns det någonting du vill göra innan döden: leva loppan
Är det någonting du absolut vill undvika: att förlora någon som står nära

KÄRLEK
Tar du kärleken på allvar: När den väl finns så
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Tror du någon kan leva med samma person resten ev deras liv: ja
Har du vart tillsamans med någon, o trott att en dag kommer ni 2 var gifta och ha barn: nej
Är du singel: jajamensan
Vill du vara tillsammans med någon: det vill jag väl, men inte just nu. 

RÄDSLA
Känner du att någon/några går för långt ibland: yes
Har du känt att någon förföljer dig: neee
Har du blivit överfallen någongång: ja
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: yes, kan hända
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: ja
Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: ja.

LYCKA
En enda fråga, ett enda svar...
är du lycklig
 : Jag borde väl vara glad över det jag har idag, jag är lycklig men samtidigt finns det saker och ting som fattas som kan få mig lyckligare. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback