Every day is a new opportunity
to change anything.


Dag 1 - Presentera mig själv

(valde denna lista just för att min blogg är så jävla tråkig. Lite roligare med annat)
 
Jag heter Anna Sundin Theng, är 22 år gammal. Fyller 23 den 1 augusti, jag är 158 lång, har blåa ögon och mörkbrunt långt hår. Jag bor i Sundsvall sen 2 år tillbaka, där jag trivs jävligt bra. Jag är en social tjej tycker jag, gillar att vara med mina vänner och hitta på saker, tror nog att jag är så pass social just för att jag även rent ut sagt hatar att vara ensam, beroende av att ha människor runt omkring mig helt enkelt. Jag älskar musik, musiken följer med mig vart jag än går, jag lyssnar på det mesta. All ätare som sagt. Jag har tre systrar som heter Sofie, Mari oc Lina, min mamma heter Birgitta och min pappa heter Bengt. Jag har tyvärr inget jobb men jag hoppar in som vikarie på förskolor om det fattas folk, annars så består mina dagar av att umgås med vänner och fördriva tiden så att nästa dag i livet kommer. 
 
Ja, det var väl lite om mig. Enjoy!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback