Every day is a new opportunity
to change anything.


21/4

Vill börja detta inlägg med att säga grattis till en fin vän som fyller år idag, Grattis på födelsedagen Visse! :) Hoppas du  har haft en fin dag. OCH jag vill säga TACK till min trogna läsare Anders som har fixat och trixat med min dator ännu en gång, så jävla tacksam!!!  Imorse ringde klockan halv nio, klev upp och proppade in musiken i öronen, käkade frulle och började städa nedervåningen av huset så pappa hade det fint då han kom hem från sin militär övning som han har varit på. Där efter så kom farmor och hämtade mig och syrran, stannade hos farmor en stund för lite fika innan jag tog bussen till mitt hem, Sundsvall. Tog mig en sväng förbi Yvonne för lite skit snack och kaffe, nu sitter jag hemma efter ha diskat och väntar på Joel, kommer inte han så tar jag mina ben och travar till bussen och åker till syrran, då jag ändå ska tillbringa min dag och min kväll med mina små syskon barn, Simon och My! 
 
Nä, men en rök på det här så.
 
Imorse.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback