Every day is a new opportunity
to change anything.


20/4

Godmorgon! vaknade av att min fina bror Patrik skrev på facebook och tur var väl det, för man kunde inte ha vaknat på ett bättre sätt. Inatt har han suttit upp, skrivit en låt som också är tillägnad till mig. fattar ni?=D Hur fin är man inte? Hur omtänksamt är det inte? Jag kunde inte ha vaknat på ett bättre sätt, tack världens finaste Patrik!
 
Idag kommer Jim hit också, jag har ingen aning om vad vi ska hitta på idag men jag ska iaf gå en lång promenad, känner att det behövs på kroppen idag när man bara ha legat inne sen man kom hit, vad det blir till middag idag ska jag tvinga Jim att bestäma :D Imorgon återvänder jag till Sundsvall, jag återkommer senare så får ni veta hur dagen sett ut. Puss!
 

jag vill tacka min familj, dom som alltid varit där för mig
funnits när ja seriöst funderat på att hänga mig
sjunger ut till mina vänner , mina bröder och systrar
som varit med när dagarna varit dystra
jag älskar er från djupet av min själ
och jag hoppas att vi aldrig någonsin behöver ta farväl

(en vers ur låten.)
jag älskar dig, finaste bror

http://www30.zippyshare.com/v/99209599/file.html
l
änken så kan ni ladda ner låten.

 

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback