Every day is a new opportunity
to change anything.


19/4

Inatt lyckades man sova som en gud brevid en fin syster, hon bestämde sig för att kliva upp halv sju tydligen men jag låg kvar och lyckades somna om till 11 då hon tyckte att jag skulle kliva upp. Vi åt frukost och gjorde oss iordning för att åka till stan och handla in helgens varor, middagen bestod av potatisgratäng, fläskfilé och sallad. Satt riktigt fint i kaggen kan jag lova er! Ikväll ska vi nog mumsa på chips och dip och förmodligen se någon rulle. Kan ju säga att här hos pappa behöver man inte vara hungrig, jag som krympt min magsäck.. Imorgon vankas det städning av hus och bara en massa mys, hoppas på fint väder så man kan ta sig en promenad. Återkommer!
 
jag älskar dig, min fina storasyster
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback