Every day is a new opportunity
to change anything.


17/4

Ännu en gång är datorn hos farbror Anders för lite förbättring. Och nu när internet på telefon kanske inte vill vara så segt så passar jag på att skriva ett inlägg. Helgen spenderade jag med mina syskon i Härnösand, en riktigt mysig helg! I söndags var vi alla samlade för att tända ljus och lämna rosor på Karros grav, älskade ängel.. Grattis, 24 år! måndags hängde jag med Yvonne och senare på kvällen var jag med Joel och hans vänner, en trevlig kväll! Lika så igår så tillbringade jag dagen och kvällen med Joel, idag har vi legat som två döda sälar i min soffa och kollat på massa djur program. Nu är jag ensam igen och väntar på skjuts för att få åka hem till pappa som har rykt ut på militär övning, man måste ju passa pappas pojke till katt så klart man åker hem. Vad resten av veckan blir, det märks.. Lika så med helgen.

Nä nu ska jag packa det sista och vänta in micke, Lojz och grabbarna som ska köra hem mig. Återkommer!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback