Every day is a new opportunity
to change anything.


Man ska vara tacksam för det man har.

Ett stort tack till mina fina vänner och otroligt fina familj som verkligen finns där när man behöver det. Någon tid på VC fick jag inte, en ambulans direkt upp på akuten blev det. Bröstsmärtor som heter duga, ännu ett tack till Camilla som hängde med mig. Nu har jag äntligen landat på hemmaplan efter 6 timmar på sjukhuset. Hjärtat var bra, proverna var bra. Men bröstkorgsväggarna var fel, dags att sluta röka så mår jag bra till slut.
 
 
Nu ska jag ta mig ett skönt bad och slappna av en stund innan det är dags att packa väskan åka till Lina för kalas. Inte för att jag är pepp för sånt, men vad gör man inte för sin fina lillasyster? Återkommer ikväll kanske. Åter i stan imorgon. Peace



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback