Every day is a new opportunity
to change anything.


GRATTIS MIN ÄLSKADE LILLASYSTER!

Igår åkte jag till J, chillade till en film och lite tv program innan vi kröp ner i sängen för att sova. Halv sex ringde klockan, var jag som en zombie? Svar. Ja. tog bussen till Yvonne där jag befinner mig nu i väntan på att VC ska ringa, jag hoppas jag får tid. IDAG! Jag som sa att jag hade blivit frisk? Jo tjena, vilket årtal då? Ett tack till Micke som ställer upp och ringer när man inte äger mer än gratis sms på telefon. Tack!
 
Idag vankas det skola, förhoppningsvis! Och ett besök hos VC, ikväll för första gången i hela mitt liv ska jag få näravara på min lillasysters födelsedag, idag fyller hon 15 år! Helt sjukt var åren har gått.. Tyckte nyss jag stod där och bytte blöja på henne och gav henne välling. Lill hjärtat, jag älskar dig! Min kväll kommer bestå av syster mys. Åh vad jag längtat efter detta! Lillan och jag.
 
Vackraste tjejen i världen.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback