Every day is a new opportunity
to change anything.


Älskade ängel.

Jag drömde om dig inatt, jag försökte somna om och det lyckades jag med.. Men drömmen kom inte tillbaks. Jag vet att du har det bra nu och jag vet att jag har himlens finaste ängel. Men jag skulle kunna göra allt, precis allt bara för att få krama om dig igen. Mina tårar slutar aldrig rinna. Vet du en sak Karro? Jag, pappa och Mari fick varandra och skratta igår, jag är nästan säker på att det var du som ville att vi skulle skratta. Ditt leende, du var alltid så glad, spred så mycket glädje när man helst ville gråta. Du fanns alltid där, gav mig alltid råd och fick mig alltid på rätta tankar. Jag saknar dig så oerhört mycket och har fortfarande svårt att förstå att du aldrig mer kommer tillbaks till oss. Jag skrev ju bara till dig för en vecka sen att jag inte ville förlora dig, du sa att du skulle fixa allt. Jag ville inte tro på alla gånger du sa att du ville upp till himlen, jag trodde inte på det. och jag vill inte tro idag att du valde denna väg, även om de var den rätta för dig.. Men det är så svårt, allting. Jag glömmer dig aldrig, aldrig nånsin. Vi ses på andra sidan Karro, men tills dess kommer jag sakna dig min fina vackra ängel.
 





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback