Every day is a new opportunity
to change anything.


6/9

En ny dag i livet och jag är ÄNTLIGEN helt frisk, hoppas jag. Några migrän anfall har jag klarat mig ifrån iaf. Idag har vi haft projektdag på skolan så jag har ordnat lite saker så nu är det klart. Vaknade runt 10 idag, låg och drog mig innan jag begav mig upp på övervåningen och snackade lite skit med Yvonne och Conny innan dom skulle åka iväg.
 
Har haft kaffebesök av Camilla, men nu sitter jag själv och passade på att slänga in ett inlägg. Men vad jag ska skriva om är helt tomt, men kan ju upplysa mina läsare om att min fina lillasyster fyller hela 15 år imorgon, lillhjärtat har blivit stor. Så imorgon tillbringar jag eftermiddagen, kvällen och natten med min enda älskade lillasyster! Ska bi så mysigt att få rå om henne. Och på lördag är det kalas för mosters stortjej som fyller hela 1 år. Älskade My! tiden bara flyger iväg. Ikväll ska jag nog iväg och hänga lite med J. Annars glider jag vidare i livet.
 
Peace
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback