Every day is a new opportunity
to change anything.


4/9

Grattis till min älskade farmor som fyller år idag, hoppas du får en fin dag.
Önskar jag kunde vara där. Men snart ses vi!
 

Blev väckt av Yvonne vid 10, käkade lunch på engång eftersom magen skrek efter mat. Stuvade makkisar och köttbullar fick magen idag. Efter lunch drog jag och Yvonne och solade, vilket var behövligt att verkligen få slappna av en liten stund och lite mer brun färg på kroppen satt ju inte fel det heller. Nu har vi bara chillat, druckigt kaffe och haft besöka av Markus och Linus. Kvällen består av buss åkning till Nacksta för att se film med Lojz, film kväll med skitsnack. Jag är så glad som har dig i mitt liv, fina du!
 
Imorgon SKA jag på skolan, oavsett hur huvudet är. Återkommer med ett inlägg senare om jag orkar.
 
Hejpa
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback