Every day is a new opportunity
to change anything.


27/9

imorgon är det ett sista farväl av min fina kusin.. jag vill aldrig säga hejdå, och inte heller vi ses senare... jag vill kunna ringa dig, träffas och skratta med dig. och jag vet att vi kommer göra det igen, på andra sidan. jag var och köpte begravningskläder idag, jag hoppas du kommer tycka att jag är fin.

---

Emelie har varit hos mig i en vecka nu och jag hoppas att hon aldrig återvänder till Östersund igen, jag vill ju ha min fina vän här, i samma stad som mig. vi har iaf haft en galen helg och en lugn vecka som har bestått av film tittande med lasso. mycket trevligt! just nu är vi hos lojz och passar grabbarna medans hon är på sjukhuset för en spruta. ikväll ska jag klippa och färga håret, har även fått Emelie och bli som mig, brunett! bra skit.

nu ska jag sätta mig i soffan och se film med grabbarna! peace



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback