Every day is a new opportunity
to change anything.


*

Idag lyckades jag komma ut från huset för lite ärenden i stan, in på försäkringskassan och lämna papper, samt träffade jag Micke och Linn en sväng. Otroligt skönt att få träffa vänner, skratta och faktiskt vara glad och må bra en stund. Stunden i stan varade i 1 timme tills pappa slutade jobbet, hoppade in i bilen och brummade hem till byn. Idag gjorde jag ordning mat, köttfärs sås och pasta fick det bli idag. Åt middag och pratade med pappa om allt mellan himel och jord. 
 
Sen tog jag mig en powernap i soffan tills pappa väckte mig, då gick vi ut och gjorde ordning lite ved. Tog på mig hörlurar och jobbade, fick annat och tänka på vilket var behövligt och skönt. När mörkret kom så gav vi oss in, gjorde ordning kaffe och åt glass. Nu ligger pappa på rygg i soffan och jag sitter här med musik i öronen. Letat fram en massa kort på Karro som pappa ska få framkalla så jag kan hänga upp tavlor på min fina ängel sen. Jag ska väl snart hoppa i säng, imorgon ska jag kliva upp tidigt har jag bestämt men vi får väl se vad de går med den saken. Nu åter till facebook. Peace
 
Jag fick låna en ängel
 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback