Every day is a new opportunity
to change anything.


Hos papi

Efter strul med buss och skit så är jag äntligen under samma tak som pappa. Vi åt middag då vi kom hem, suttit och pillat på min dator lite. Vi har även druckigt kaffe och ätit go bulle, skrattat en hel del och pratat om allt mellan himel och jord. Hur skönt är det inte att sitta mitt ute i skogen, dricka kaffe, lyssna på elden från brasan med mys tofflor? mmmhm:) mysigt!
 
Senare ikväll ska jag bädda ner mig på mitt rum, med film och lyssna på brasan i bakgrunden. Men just nu sitter jag och pratar med min vän Lars och lyssnar på lite musik. Snart dags att gå upp på rummet och lägga i ved i brasan, men tills dess ska jag chilla vidare. Peace



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback