Every day is a new opportunity
to change anything.


en fin vän.

Här om natten fick jag ett samtal mitt i natten av en otroligt fin vän. Som jag är så otroligt tacksam över han finns i mitt liv. Att bara få höra att man är omtyckt, betyder mycket för nån och att man är älskad. Får mig att bli så otroligt stark och tro mer på mig själv. Dessa ord fick jag höra mitt i natten, yr vaken som jag var.. Men ändå fick jag ett stort leende på läpparna då vi hade sagt hejdå och lagt på. 
 
Jag vet att till denna människa kan jag berätta allt för, gråta mot honoms axel, ringa honom mitt i natten bara för att få tröst. Vi pratar inte varje dag, vi ses inte varje dag. Men våran vänskap är otroligt stark så jag vet att den aldrig skulle gå sönder. Vi har fina minnen tillsammans, som vi kan skratta åt. Vi kan sitta uppe länge på en efterfest, gråta, skratta och lyssna på fina låtar, prata om allt och förstå varandra så bra. Ge varandra styrka bara genom att finnas där för varandra. Tack så jävla mycket över att du finns i mitt liv, tack för att du vill vara min vän. Du har nog ingen aning om hur mycket du betyder. Hur kan en vänskap bli så otroligt stark? Den som har gjort denna vänskap stark vill jag också tacka. 
 
Men framför allt vill jag tacka dig, Lasso. För att du är du, och för att du är min vän.
Min fina lilla "KALLE" vän, i love you
 
  


Lasso

åååhhhh va fint skrivet :), man fick nästan lite tårar i ögonen nu Anna!

2012-10-31 / 00:19:23

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback