Every day is a new opportunity
to change anything.


30/10

Blev väckt av att pappa ringde efter ha blivit dränkt av katthår hela natten... Det är visst någon familjemedlem som älskar att sova på mitt rum nu mera när jag inte bor hemma längre.. Lille Affe. Frullen ligger iaf i magen sen nån timme tillbaka, så nu sitter jag här och chillar med skön musik i bakgrunden. Idag hade jag tänkt hjälpa pappa lite ute på gården medans han är och sliter på jobbet men vädret verkar inte ge med sig :( Jävla regn. Så det blir nog en städ dag inomhus istället. Jag skulle behöva rensa lite på rummet också, ta med mig lite saker till Sundsvall. Men frågan är ju hur jag ska få med mig det på bussen imorgon? ... Får försöka få tag på någon fin själ som får hjälpa mig!
 
Imorgon kommer Emelie också, wieeeeeeyy! =D Min vardag bli allstå normal igen. Och snart bor hon i samma stad. Hur underbart låter inte det? Lovely tycker jag! Nej, kanske dags att byta musik och proppa in hörlurarna i öronen och göra ett ryck här hemma. Återkommer kanske ikväll. Peace
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback