Every day is a new opportunity
to change anything.


26/10

För precis ett år sen tog jag ett beslut och lämna Härnösand och den personen som alltid har fått mig att skratta. Jag undrar fortfarande efter ett år, hur klarar jag mig utan dig pappa i min vardag? Jag packade mina kläder och flyttade, idag är det ett år sen. Jag är evig tacksam över detta år, jag har både vunnit och förlorat personer i mitt liv. Jag har fått fina vänner som har glidit in i mitt liv som ett bananskal. Lojz är en av dom, och jag är så glad som har dig i mitt liv. Jag har i princip allt här i Sundsvall för att kunna vara glad. Fina vänner, fin familj. Men saknaden, efter pappa, min syster Mari och farmor. Gör ont. Varje dag. Jag kommer aldrig bli van vid den saknaden. Men trots milen så vet jag, att vi är stark tillsammans. Tillsammans klarar vi allt. Älskar er!
 
--
 

Nu sitter jag i Lojz tv rum efter ha bakat negerbollar med Zebbe och Wille som jag har haft i 3 kvällar i rad och jag älskar det. Mina älskade go pojkar! Jag ska snart åka vidare till Yvonne där det ska hängas som bara fan. Hatar att vi inte ses lika ofta som förut. Min fina älskade Yvonne, <3 Imorgon ska jag hänga fett med Joel och på lördag är det syskon kväll med Sofi och Mari, jag längtar! Detta kommer bli en BRA helg. Dags att tömma piss blåsan och ta en rök. Peace



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback