Every day is a new opportunity
to change anything.


2/10

idag fick jag sällskap av Emelie till skolan, mycket trevligt! :) idag har vi kollat på film om hälsan, sjukt troligt så jag somnade rätt gott på bänken en stund. efter skolan fyndade vi nya underkläder plus ett par leggings. efter stadsvandringen åkte vi till Micke för att hämta grabbarna och sedan vidare till ericshjälpen och Timrå en sväng. jag blev därefter avsläppt i birsta för att möta upp Emma som skulle göra sin tatuering idag :) As nice blev den! gick hem och åt middag efter och befinner mig nu hos syrran där jag övernattar.


fick en försenad födelsedagspresent av tjejerna från utansjö också. världens bästa tjejer, <3






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback