Every day is a new opportunity
to change anything.


19/10

Dagarna i Östersund börjar rulla mot sitt slut, hur kan en vecka gå så snabbt? Om två dagar rullar jag hemåt med tåget igen. Mycket tråkigt. Men som tur är så kommer Emelie om 1 vecka till mig, hih. Nej, vi kan inte vara utan varandra. Helt omöjligt. Och jag längtar så fruktansvärt till Januari, när hon bor i samma stad som mig. 7 års vänskap, efter 7 år bor vi äntligen i samma stad. Tveksam om vi kommer bli less på varanadra. Jag är så glad att jag har dig, <3 min lilla mongo kompis. Jag älskar dig!
 
--
 
Ikväll vankas det fest, hos Victoria på Frösön. det blir nog nice! Imorgon ska jag träffa Anna D som jag gick skola med i Härnösand, som för tillfället bor här i Östersund. Det ska bli jätte roligt! Inte träffat henne sen vi tog studenten, så det ska bli riktigt roligt! :) Nej nu är det dags för en rök, borsta tänderna och gå ner på coop och kolla om pengarna har rullat in på kontot. PEACE 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback