Every day is a new opportunity
to change anything.


1/10

inne i oktober och alla träd börjar bli gula... så jäkla trist! vi fick aldrig.nån sommar men höst och vinter kommer vi tammefan få..

var upp med tuppen imorse och drack kaffe iaf, nu sitter jag på skolan redo för att plugga röven av mig, eller så inte... sjukt trött.. tur vi har korta dagar! idag ska jag o Emelie passa grabbarna igen en stund så deras pappa får göra lite ärenden. att få va med dom tackar jag inte nej till :) gullnosarna! men.... frågan är ju vart alla mina klasskompisar är? sitter här helt ensam.. kvällen får vi se vad den har att erbjuda, det rycktades om att det blir filmkväll hos lasso så vi får väl se :) ne nu börjar jag, hörs.

peace



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback