Every day is a new opportunity
to change anything.


random lista.

Namn: Anna 

Ålder: 21

Längd: 1.58

Sko-storlek: 37

Född: 900801

Bor: Sundsvall

Gör just nu: Lyssnar på musik och svarar på frågor


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, snäll och omtänksam

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: otålig, osocial bland nya människor, blyg.


 

Vad är du rädd för: Mörker

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: att jag är mig själv

Det roligaste jobbet du haft/har: Oj, måste ha varit då jag var ledare på sommarläget i Aspnäs.

Har du körkort och egen bil: nepp!

När tod du ditt körkort: inte tagit än ju..

När grät du senast: Söndags.

När skrattade du senast: Förut

Vem åkte du bil med sist: Pappa

Vem åt du mat med sist: Pappa

Vem sov du hos sist: Yvonne

Vem sov hos dig sist: Emelie

Vad var du rädd för när du var liten: Minns ej

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Buss chaufför

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Många

Värsta smärtan du råkat ut för: Vet inte.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mina vänner och min familj.

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Mycket

Har du någonsin sportat: Japp

Någon du ser upp till: Pappa och mina syskon.

Vad finns alltid i din handväska: Pengar, pass, mobil laddare, cigg, tändare osv..

 


Har du varit utomlands någon gång: Yes!

Vilken plats var finast: -

Största stad/städer du varit i:


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: ja

Rökt: ja

Snusat: ja

Druckit: ja

Har du piercing eller tatuering: båda

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Oj, de var en svår fråga. Jag har svårt att falla för killar bara sådär pladask,men så länge dom är sig själv, trevlig, snäll, omtänksam. 

Finaste komplimang du fått: vet inte

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: de har jag nog det.

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: ja

Har du någonsin fejkat en orgasm: nej.

Hur många sex-partners har du haft: Det håller jag för mig själv :)

 


 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: landet!!

Hamburgare eller pizza: hamburgare

Kött eller fisk: kött

Hund eller katt: hund

Aftonbladet eller expressen: aftonbladet

McDonalds eller MAX: donken

Vin eller Öl: vin

Charter- eller skidsemester: -

Sverige eller Utlandet: utlandet antar jag

Sport eller nyheter: nyheter

Hockey eller fotboll: hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: båda funkar, fin fint.

Sommar eller vinter: sommar

Vår eller höst: vår

Flyg eller tåg: tåg

Bil eller buss: Bil




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback