Every day is a new opportunity
to change anything.


31/7

Dagen har bestått av möte hos jobbcoachen, nu är det verkligen bestämt. Jag ska börja plugga, ett försök är det värt! sen om det går eller inte, det återstår och ser. Jag har även hunnit med och träffat min fina lillasyster idag som har varit i Turkiet, vi tog oss igenom spö regnet till våran fina storasyster Sofie för lite kafferep, där även lillsyrran delade ut presenter till oss, jag och Sofie fick jätte fina armband. Simon fick en adidas tröja och My en hello kitty tröja. Jätte fina saker, och det tackar jag lillsyrran för!
 
Efter kaffe repet begav vi oss ner till stan för att äta middag och säga hejdå till varandra, middagen fick bli en subway macka som satt fint i min kagge, för att fördriva tiden tills min buss till Härnösand skulle gå så gick vi och fyndade nya skor till mig. Nu är jag äntligen under samma tak som min fina pappa, snart blir det kafferep och lite skitsnack. 
 
Livet är underbart.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback