Every day is a new opportunity
to change anything.


30/7

Igår mådde jag seriöst som en påse hund bajs, aldrig varit så dåligt. Låg döende på Yvonnes soffa efter ha käkat en bakis pizza med Lojz. La mig tidigt och vaknade tidigt imorse med Zniper brevid mig, älskade unge. Idag har jag hjälpt Yvonne och städat lyan, så nu är bomben borta. Har sedan varit ute och åkt lite bil med Doris, varit hem och hämtat maten och kläder. (har för tillfället bosatt mig hos Yvonne, vägrar va själv...)
 
Nu står Yvonne med spisen och gör middag och vad som händer ikväll har jag ingen aning om, jag ska nog packa iordning mina saker som ska med hem till pappa imorgon, där jag även firar min födelsedag som är på Onsdag. Åter i Sundsvall på torsdag kväll igen.
 
Nu ska jag gå på toa för er som ville veta och sen gå ner till bakomaten och möta min syster. Peace
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback