Every day is a new opportunity
to change anything.


28/7

Igår var det som sagt fest för mig, alla mina fina vänner och syskon var samlade för en galen kväll och nå fan blev det en galen kväll, trots lite kaos så hade jag lätt den bästa födelsedagsfesten nånsin så det tackar jag stort för! Hamnade hos syrran inatt, vaknade imorse och drog på mig shorts och sen vidare till birsta för att köpa ny mobil, syrran råkade kasta min i backen, så hela displayen är i tusen delar) Köpte mig en HTC, den funkar fint som satan.
Efter birsta drog vi till lokalen och städade klart, bara tagit sådär heeeeeela dagen, drog i oss en kebab tallrik när vi var hemma igen. Chillat i soffan tills Yvonne jagade mig till henne.
 
För tillfället sitter jag med lurarna i öronen och dricker grogg helt själv i Yvonnes kök, hon är hos grannen och chillat litt. Ikväll har jag ingen aning vad som händer, en hemma kväll med alkohol i kroppen tycker jag låter bra. Ne hörre ni, nu ska jag dricka min grogg och glida vidare.. Tack igen alla fina vänner för igår! Älskar er.
 
--
 
Grattis min fina kusin, Paulin på 22års dagen. <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback