Every day is a new opportunity
to change anything.


26/7

Nu var dagarna i Härnösand över, dagen spenderade jag med min efterlängtade kusin Kenni, det var så underbart att äntligen få krama om honom efter ett helt år! Han mådde hur bra som helst och de var å skönt och se :) efter besöket hos Kenni så drog jag till Mia och hälsade på, vi tog oss en promenad till Jossan innan det var dags för mig att dra mig mot bussen.
 
Väl framme i min hem stad, så drog jag hem och tog mig en skön kall dusch och åkte sedan ner på stan för en middag på donken med Yvonne och Znippe, vi avslutade stads rundan med en cider och öl på Allstar. Nu sitter vi och chillar, ska nog sätta mig ute i denna förbannade jävla värme med en cigg i handen. Ikväll skedar jag hos Yvonne, imorgon smäller det !!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback