Every day is a new opportunity
to change anything.


24/7

Vaknade av Yvonnes röst imorse, klev upp och tog morgon kaffet med henne på hennes ballis som inte ens gick och va på, 38 grader varmt. Nå fan är sommarn härlig med sol, men sådär varmt.. var barnvakt åt Znippe imorse medans Yvonne drog på kurs när hon va hemma igen så tog jag bussen hem och packade min väska full med kläder. Tog bussen till navet och hoppade sedan på bussen till Härnösand, direkt när jag kom fram gjorde jag ett snabb besök hos syster och Jim och därefter ett besök hos farmor. 
 
Jag och pappade gasade sedan hemåt till byn med radion på högsta volym. Jag fixade ihop lite varma mackor då vi kom innanför dörren, man orkar ju inte laga nån riktig middag i denna värme.., Nu ligger pappa sovandes på rygg på soffan och jag har proppat i mig hörlurarna i öronen med skön musik, just nu spelas Jacco. Ikväll vankas det kalas för grannen som fyller år, en god tårtbit och massa go saker tackar man inte nej till! Nu ska jag byta låt och chilla vidare. Peace



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback