Every day is a new opportunity
to change anything.


23/7

Hallå där! Nu har ännu en dag passerat i livet, igår åkte Emelie hem.. Så jävla tomt som de är hemma nu har det aldrig varit, jag packade min tygpåse och åkte en sväng till mamma och hälsade på och travade sedan vidare till min fina vän Yvonne och skedade med henne. Idag åkte jag till mormor med syrran och barnen och hälsade på, därefter en sväng till mamma och hälsade på.
 
Tog en sväng förbi Yvonne där mitt arsle aldrig kom ifrån, ikväll har vi spelat kubb, 2-1 till tjejerna! Nu chillar vi vid Yvonnes köksbord, en del dricker öl och en del vin. Jag håller mig till vatten! Snart ska jag ta och krypa ner under täcket med Zniper som redan ligger på nedervåningen och sussar gott. Imorgon packar jag väskan och åker till pappa, <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback