Every day is a new opportunity
to change anything.


21/7

Nu var det dags att göra en ny blogg och lägga den gamla bakom mig. Emelie har bosatt sig hos mig i 3 veckor, men åker dock hem imorgon.. Tråkigt och tomt kommer det att bli! Under dessa tre veckor har vi haft en festival vecka då GF var, hängt med en hel del sköna folk, skaffat oss nya vänner, åkt till helsingborg 3 gånger, skrattat och mått en hel jävla del! Helt fantastiska veckor min bästa vän och snart är hon tillbaks igen! 
 
Ikväll är vi barnvakt åt min lilla älskling, My medans hennes föräldrar är ute och röjer. Vi har tjockat i oss massa chips och grejer, vi ska bara chilla framför tvn tills syrran och mange kommer hem så vi får åka hem till min lilla lya och vänta på grabbarna som tydligen skulle komma förbi. Mitt bloggande kommer tillbaks inom kort, en ny blogg, nytt liv, - allt det gamla är glömt. 
 
 
 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback