Every day is a new opportunity
to change anything.


23/12

Sitter nu med lite Mange Hellberg i öronen efter ha tryckt i mig en god frulle som bestod av laxmacka, två ägg och en kopp kaffe. Satt som en smääääääääck i kaggen på mä! Eftersom pappa aldrig tog sig in till stan igår, så ska han åka dit idag istället och köpa fett med julklappar till mig och syrran ;) Jäää... idag vankas det städning av huset för mig och syster, musiken på högsta volym så får vi nog ett fint team work! Ikväll ska vi klä granen, göra klar skinkan och allt annat inför imorgon. Jag är så glad att hela lilla familjen blir samlad imorgon, julafton är den bästa dagen på hela året! Så jäkla mysigt.  
 
Juldagen tillbringar vi hos syrran och barnen för lilla julafton, och sedan vidare till sjukhuset för att fira lilla julen med mamma. Jag hoppas hon blir glad för den lilla klappen som vi har med oss till henne, men de tror jag nog :) Förkyldningen går åt rätt håll för er som ville veta det, ingen feber men rösten verkar inte vilja vara min kompis än. Men snart så!  Nej nu ska jag fortsätta glida runt och kika runt innan det är dags att ta tag i städningen. Återkommer! Peace
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback