Every day is a new opportunity
to change anything.


22/12

Ännu en lördag i livet har passerat sitt, idag har vi inte gjort nånting nästan. Bara glidit runt i huset som tre tomtar, pappa har varit ute och grejat lite så jag gjorde honom sällskap och passade på att hämta in ved till mig och Mari som vi ska elda och mysa till ikväll och vi slipper även frya inatt. Nu har vi precis intagit en god middag som jag och syrran skulle göra, men slutade med att jag fixa ihop allt. Men gott blev det, bjöd på lövbiff, klyftpotatis, bea sås och sallad. Mycket gott! Jag kan ja. 
 
Nu sitter jag i soffan med skön musik i öronen och smälter maten innan det är dags att inta disken som väntar så snällt på mig på diskbänken. Vad kvällen erbjuder har jag ingen aning om, kanske lyckas bättre ikväll med att övertala syrran att spela kort med mig annars chillar jag ba. Nu ska jag kika vidare innan jag ställer mg vid diskbänken. Och just det, jag har blivit en i gänget, skaffat instagram: thengfan. Jäääääääääää...
 
-
Pratade med mamma idag också, känns så jobbigt att vara långt ifrån henne.
men samtalen gjorde mig gladare när hon berättade att hon kände sig bättre.
Nu hoppas jag bara att allt helvete ger med sig, och jag säger det igen: VA STARK MAMMA! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback