Every day is a new opportunity
to change anything.


21/12

Innan jag tog mitt pick och pack och drog ifrån Sundsvall igår så blev det ett besök hos min moster som bjöd på kaffe och kakor, vi surrade en massa om en förlorad tid. Jag är så glad att jag har fått en sån bra kontakt med mina släktningar, mitt eget kött och blod. Så himla roligt! Efter kaffet så skjutsade hon mig och min resväska till bussen, väl framme i Härnösand så mötte Jeanette upp mig som hjälpe mig med alla saker till min efterlängtade vän Camilla där jag tillbringade min natt tills idag, massa skratt, god middag och massa chips så varenda jävel kunde rulla fram tror jag. Och självklart blev det massor av mys med hennes dotter, fina Emelina. 
 
Idag har vi travat runt på stan för att köpa klart mina julklappar, när jag väl var klar så tog vi en middag på bigboy, satt fint som fan i kaggen efter en hel dag på stan! Helt otroligt hur vi kunde trava runt på stan, vanligt vis går man igenom Härnösands city på 5 minuter? Kanske var där att det var ett bra tag sen jag travade runt där.. vem vet. När middagen hade smält så satte vi oss på linje 39 för att åka hemåt. Jag hoppade av hos syrran och dom åkte vidare mot Gådeåberget. 
 
Jag och syrran hoppade på bussen med ett leende på läpparna vidare till pappa, Häggdånger!!! Jag och Mari körde ett snyggt team work och slänge ihop en middag till henne och pappa som inte hade ätit. Sen middagen för dom så hade vi bara suttit rakt upp och ner i stortsätt. Gjort upp eld på rummet så det är varmt och skönt när vi kryper ner i min stooooooora säng. Ikväll händer det inte mycket, ska försöka få syrran och spela kort med mig. Sjuk är jag också för er som ville veta det, har nog aldrig haft såhär mycke snor i hjärnan nångång. Blä! 
 
Just nu sitter jag med Mange Hellberg i öronen och kikar runt lite på fb, annars gör jag inte så mycket. Imorgon vankas det städning av huset medans pappa är och köper massor av julklappar till mig och syrran ;) höhöhö..
 
 
Bjuder på en bild på mig och finaste Emelina. <3
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback