Every day is a new opportunity
to change anything.


11/12

Äntligen har jag plaserat röven på hemmaplan efter ha tillbringat ett par nätter hos Yvonne, och 2 nätter i en bil. Idag har jag hängt med Yvonne hela dagen, haft kaffe rep hos mamma på sjukhuset. Jag är så glad att du är lite piggare nu, älskade mami. Där efter åkte vi vidare till Granloholm för kaffe rep hos Anders innan det var dags att hämta Zniper på dagis och Irma och Jocke på skolan. Jag tog sedan bussen hem, ätit middag och druckigt kaffe och ätit lussebulle med Pia. Jag som vanligtvis hatar att vara själv, men just ikväll känns det faktiskt riktigt skönt. Har dragit på mig myskläder och tänker ha en myskväll med mig själv helt enkelt, kanske behövligt. Nu ska jag fortsätta mysa med Stiftelsen i öronen och kika runt. På återseende.
 
    



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback